New logo sm
banners7.jpg

Office365 Forms

Στη διεύθυνση bit.ly/2ZsubWu υπάρχει ένα Office365 Form για τη δοκιμαστική υποβολή αρχείου ώστε να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία αυτή.

Δεν απαιτείται η χρήση των πραγματικών στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο, αριθμός μητρώου) καθώς η φόρμα χρησιμοποιείται μόνο για λόγους εξάσκησης. Η υποβολή τόσο του δοκιμαστικού όσο και ενός Office365 Form εξέτασης μαθήματος μπορεί να γίνει και από κινητό τηλέφωνο (Android και IOS).

Εάν δεν έχετε κάνει ήδη "Microsoft Sign in" τότε θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε και εκεί θα πρέπει να εισάγετε Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στη συνέχεια θα μεταφερθείτε στη σελίδα ταυτοποίησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Υποδομή Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης) όπου πρέπει να εισάγετε το username και password του λογαριασμού σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα Office365 Forms δεν υποστηρίζουν την υποβολή αρχείων τύπου zip, rar ή 7z. Προτείνεται η χρήση εξειδικευμένων εφαρμογών σάρωσης (scan) που μετατρέπουν όλες τις σαρωμένες σελίδες σε ένα αρχείο, συνήθως τύπου pdf ή εικόνας (π.χ., Adobe Scan, Microsoft Office Lens, CamScanner, TapScanner).

Προτείνεται να αποφεύγετε να φωτογραφίζετε με την ενσωματωμένη εφαρμογή του κινητού τηλεφώνου τις σελίδες και στη συνέχεια να ανεβάζετε τις φωτογραφίες καθώς το μέγεθός τους είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος των αρχείων που δημιουργούν οι προαναφερθείσες εξειδικευμένες εφαρμογές με αποτέλεσμα να είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα δυσλειτουργίας του Office365 Form.

Όταν ανεβάζετε αρχείο μέσω Office365 Forms τότε πρέπει να επιλέγετε να λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιτυχούς υποβολής του αρχείου (Send me an email receipt of my responses).

Το εν λόγω μήνυμα λαμβάνεται στο λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Office365 (outlook.office.com) κι όχι στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (webmail.uth.gr). Δηλαδή, λαμβάνεται στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. κι όχι στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Οι δύο προαναφερθέντες λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι διαφορετικοί.

Ορκωμοσίες

Σας ενημερώνουμε ότι για την ορκωμοσία των αποφοίτων του τμήματος, απαιτείται η κατάθεση στη Γραμματεία των παρακάτω:

- Βεβαίωση μη οφειλής υλικού από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
- Αίτηση ορκωμοσίας,
- Όσοι είναι κάτοχοι της ακαδημαϊκής ταυτότητας, θα πρέπει να την επιστρέψουν στη Γραμματεία ενώ όσοι δεν είναι, απαιτείται η υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης.
Για την έκδοση  παπύρων, οι απόφοιτοι του Τμήματος έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν το αντίστοιχο ποσό σε λογαριασμό που έχει ανοιχθεί στην Εθνική Τράπεζα με αριθμό:

ΕΤΕ ΙΒΑΝ : GR58 0110 2010 0000 2014 8061 664

Oι απόφοιτοι μπορούν να επισκέπτονται οποιοδήποτε κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας ώστε να καταθέτουν το αντίστοιχο ποσό και να λαμβάνουν το γραμμάτιο είσπραξης της τράπεζας, το οποίο και θα προσκομίζουν (πρωτότυπο και όχι φωτοαντίγραφο) στη Γραμματεία του Τμήματος μαζί με το Γραμμάτιο Πληρωμής Παραβόλου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση να γίνεται στο ταμείο της τράπεζας και όχι σε ΑΤΜ. Στο γραμμάτιο της ΕΤΕ  θα αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του φοιτητή (υποχρεωτικά) και ο αντίστοιχος αιτιολογικός λόγος (πάπυρος).

Τo ποσό που ισχύει: 

· Πάπυρος : 5,00

Διαγραφές

Για τη διαγραφή φοιτητών από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:

- Βεβαίωση μη οφειλής υλικού από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
- Αίτηση διαγραφής
- Όσοι είναι κάτοχοι πινακίδας για το μάθημα των Τεχνικών Σχεδιάσεων, θα πρέπει να την παραδώσουν στη Γραμματεία,
- Όσοι είναι κάτοχοι της ακαδημαϊκής ταυτότητας, θα πρέπει να την επιστρέψουν στη Γραμματεία ενώ όσοι δεν είναι, απαιτείται η υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης.

Ηλεκτρονική Γραμματεία


⇒Είσοδος στην Ηλεκτρονική Γραμματεία 

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Για την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της Ηλεκτρονικής Γραμματείας από Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές εκτός Δικτύου ΠΘ θα πρέπει να εγκαταστήσετε και να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία του Εικονικού Ιδιωτικού Δικτύου - VPN (οδηγίες). Η σύνδεση χρήστη στο VPN γίνεται με τον ιδρυματικό λογαριασμό του/της φοιτητή/τριας. Προτείνεται η χρήση του OpenVPN (οδηγίες OpenVPN). Οι χρήστες MacOS προτείνεται να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό Tunnelblick και να προσέξουν το πρώτο σημείο της ακόλουθης οδηγίας.

Ενδεικτικές υπηρεσίες που προσφέρει η Ηλεκτρονική Γραμματεία:
- Δήλωση μαθημάτων εξαμήνου
- Παρακολούθηση βαθμολογίας 

Διακοπή - Συνέχιση Σπουδών

Βάσει του άρθρου 34 του ν. 4777/2021, οι φοιτητές/τριες δύνανται, ύστερα από αίτησή τους προς την κοσμητεία της σχολής τους, να διακόψουν τη φοίτησή τους για χρονική περίοδο που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη. Η φοιτητική ιδιότητα αναστέλλεται κατά τον χρόνο διακοπής της φοίτησης.

Οι φοιτητές/τριες που υποβάλουν την αίτησή τους προς την κοσμητεία της σχολής τους, για διακοπή φοίτησης, θα υποβάλουν ως δικαιολογητικό υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/86, στην οποία θα δηλώνουν ότι συντρέχουν προσωπικοί λόγοι για την αναστολή φοίτησης.


Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση από τους φοιτητές πραγματοποιείται ηλεκτρονικά χρησιμοποιώντας το Πληροφοριακό Σύστημα Αξιολόγησης Τμημάτων - Τ.Π.Μ.

Για την πρόσβαση σε αυτό από Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές εκτός Δικτύου Π.Θ., θα πρέπει να εγκαταστήσετε και να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή OpenVPN.

Πληροφορίες και οδηγίες εγκατάστασης-χρήσης του OpenVPN θα βρείτε στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Μηχανοργάνωσης.

Φοιτητική Μέριμνα


Φοιτητική ταυτότητα: Για την απόκτηση φοιτητικής ταυτότητας μπορείτε να αιτηθείτε on-line εδώ.


Για θέματα Φοιτητικής Μέριμνας:
 - φοιτητικά εστιατόρια
 - σίτιση
 - στέγαση
 - υγειονομική περίθαλψη
πληροφορίες δίνονται από την Κεντρική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας εδώ.

Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας
Αργοναυτών και Φιλελλήνων, Τ.Κ. 38 221 Βόλος (κτίριο Παπαστράτου, 1ος όροφος)
Τηλ: 24210 74506, 74621, 74643, 74593, 74569. Fax: 24210 74561

Περισσότερα Άρθρα...

  1. Συνεντεύξεις με Αποφοίτους